JLM Diesel Fuel System Cleaner je ideálne riešenie pre servisy, ktoré chcú ponúknuť jednoduché, účinné a preventívne čistenie palivového systému. Táto univerzálna prísada dôkladne čistí celý palivový systém dieselového motora – od vstrekovačov až po spaľovacie komory.
Pri moderných dieselových palivách s nízkym obsahom síry sa čoraz častejšie vyskytujú usadeniny, zlé spaľovanie a predčasné opotrebovanie komponentov, napríklad palivových čerpadiel. JLM Diesel Fuel System Cleaner tieto problémy aktívne rieši, obnovuje plynulý chod motora, zlepšuje spotrebu paliva a znižuje škodlivé emisie.
Je obzvlášť vhodný pre bežné servisné intervaly (napr. každých 5 000 km) a pôsobí ako preventívne opatrenie na dlhodobé udržiavanie dobrého stavu motora. Aditívum je možné jednoducho pridať počas bežnej servisnej prehliadky bez potreby dodatočnej práce.
Výhody:
- hĺbkovo čistí vstrekovače a spaľovacie komory
- zabraňuje tvorbe nových usadenín v celom palivovom systéme
- obnovuje výkon a účinnosť motora
- znižuje spotrebu paliva
- ideálny na bežnú starostlivosť o palivový systém
Odporúča sa na:
Pravidelnú preventívnu údržbu
Použitie:
Pre všetky dieselové motory (vrátane common rail) s turbodúchadlom aj bez, používajúce naftu s nízkym alebo bežným obsahom síry.
Návod na použitie:
Nalejte obsah aditíva do nádrže pred natankovaním.
Dávkovanie:
nalejte celý objem aditíva do palivovej nádrže na 40 – 60 litrov nafty.
Pre optimálne výsledky používajte aditívum každých 5 000 kilometrov.
Pre optimálne výsledky používajte aditívum každých 5 000 kilometrov.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Pridať hodnotenie
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Výrobca aditív JLM Lubricants vyvinul unikátny produktový sortiment pre profesionálov a spotrebiteľov v automobilovom priemysle. Každý výrobok bol vyvinutý podľa najvyšších štandardov a využíva najnovšie dostupné technológie aditív.
JLM Poskytuje produkty najvyššej kvality profesionálom v automobilovom priemysle. Cieľom produktov JLM je udržiavať čo najnižšie hodnoty emisií CO2 a zabránniť opravám automobilov v dôsledku opotrebovania a poškodenia citlivých systémov.