Tip
Kód: J02380 | Značka: JLM

JLM Diesel Turbo Cleaner 500ml

€23,90
Skladom (>5 ks)

JLM Turbo Cleaner je jedným z najlepších prípravkov na čistenie turba dostupných na súčasnom trhu. Použitie je ekonomické a extrémne jednoduché. Táto prísada do nafty veľmi efektívne odstraňuje nečistoty a sadze v turbe a zabraňuje ich ďalšiemu hromadeniu. Pomáha predlžovať životnosť turba s variabilnou geometroiu. Vhodné aj pre motory s filtrom pevných častíc.

Kategória: Čistenie Turba, EGR ventilu a sania
Hmotnosť: 0.6 kg

Ak jazdíte často krátke vzdialenosti, alebo často stojíte v dopravných zápchat tak turbo nieje zaťažované a nedokáže sa dostatočne "vypáliť". To sa môže prejaviť v priebehu času. Kvôli nečistotám a sadziam môže byť turbo úplne znečistené. Ak je turbo zanesené nečistotami, existuje riziko opotrebovania a navyše sa môže turbínové koleso VGT (turbo kompresor s premennou geometriou) zadrieť. Lopatky turba sa už nemôžu správne otáčať a turbo nefunguje správene, je hlučné a časom je potrebná jeho výmena, alebo repas. Nahradenie je veľmi nákladné a často dokonca zbytočné. Dôkladné čistenie turbo - bez demontáže je najhospodárnejším a logickým ďalším krokom.

 
Riešením na vyčistenie turba a tak isto na prevenciu pred zanesením je použiť prípravok JLM Turbo Cleaner. Tento overený produkt funguje jednoducho a účinne. JLM Turbo Cleaner bol vyvinutý s cieľom obnoviť výkon motora, znížiť emisie sadzí a je vhodný pre všetky dieselové motory. Stačí pridať JLM Turbo Cleaner do palivovej nádže a vyjazdiť nádrž.
 
Výhody
- čistí turbo od nečistôt a sadzí (soot)
- predlžuje životnosť turba
- čistí VGT turbo - s variabilnou geometriou
- obnovuje výkon motoru
- vhodne pre všetky naftové motory aj s DPF filtrom
- vhodne aj pre BIO naftu
 
 
Použitie
Pridajte celý objem (500 ml) plechovky na maximálne 70 litrov. Vhodné pre všetky dieselové motory s filtrom pevných častíc DPF aj bez neho. Pre lepšiu účinnosť je možné naliať prípravok na menší objem nafty. Doporučujeme ale minimálny objem 40 litrov nafty.
Pridajte jeden liter aditíva do nádrže každých 6000 kilometrov, aby ste dosiahli maximálne a trvalé výsledky.
 
Aby sa dosiahol čo najlepší čistiaci efekt, je potrebné dostatočne zaťažiť turbo aspoň na 30 min. Znamená to jazdiť svižnou jazdou, alebo jazdou po diaľnici kde je možné vytáčať motor aspoň na 3000 otáčok / min. 
 
  
 
 
Ako môže prípravok do nafty vyčistiť turbo?
 

Toto je častá otázka, ktorú si motoristi kladú, ale odpoveď je jednoduchá. Principiálne to funguje tak isto, ako keď sa aditívom do paliva čistí výfukový systém, alebo DPF filter.

V tomto prípade výfukové plyny z aditivovanej nafty dokážu vyčistiť - vypáliť turbo a odstrániť usadeniny a karbón. Turbo je poháňané výfukovými plynmi, ktoré hlavne pri znečistenej nafte a nízkych otáčkach, tvoria nadmerné množstvo sadzí.  Sadze sa v dôsledku teploty a tlaku menia na karbón,  ktorý sa usádza sa na stenách a lopatkách turba. JLM Turbo Cleaner dokáže tento nános minimalizovať a udržať turbo čisté. Výfukové splodiny, po naliatí aditíva, obsahujú častice, ktoré karbón vypália. Podmienkou je ale dostatočne zaťažiť turbo svižnou jazdou, aby malo vyšší tlak. Reálne výsledky je možné sledovať už po nájazde 100 km.

 

5
14x
4
2x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevypĺňajte toto pole:
5
M Avatar autora | 1.2.2024
Super, turbo opät funguje úž nehadže do nudzoveho🙏🙏
5
Avatar autora | 29.3.2023
Som len na začiatku ale budem objednávať ďalšie.
5
SP Avatar autora | 5.3.2022
Práve som objednal tak som zvedavý na účinok potom pišem
5
VK Avatar autora | 6.9.2021
Nepomohlo, turbo píska stále.
4
M Avatar autora | 21.8.2021
Produkt som skúsil preventívne,snaha podľa návodu aspoň nejakých prvých pár desiatok km jazdiť 3000 otáčok a vyššie, ale inak stále taká agresívnejšia jazda(celá nádrž) a na pocit ide svižnejšie,tichšie a lepší ťah pri agresívnejšom rozbehu, tak možno to má niečo doseba.
5
Avatar autora | 15.12.2020
Spokojný,, super vec, auto ide ako nové, po inštalovani prípravku treba jazdiť svižne, turbo na mojom Tdi ma úplne iný zvuk. Odporúčam!
5
BH Avatar autora | 14.12.2020
Po ubehnutí 35 km , snažil som sa podľa návodu, teda 3000 ot/min, to sa mi však podarilo len polovičku jazdy a zbytok som dojazdil v zmiešanom režime, od 1500-2700 ot/min, som vnímal, poviem to neodborne (nakoľko som len užívateľ), hladší, kľudnejší chod motora v uvádzaných otáčkach. Motor má najazdených 53000 km.
5
VA Avatar autora | 19.10.2020
Zakúpené dve balenia prostriedku. Po najazdení približne 600 km motor ide ľahšie do otáčok, kontrolka motora sa zatiaľ ešte nezapla. Plánujem ešte kúpiť daľšie balenie. So súčasným priebehom zmeny správania motora som milo prekvapený, ale hlavne spokojný.
5
M Avatar autora | 3.8.2020
Asi to funguje :) po užití podľa návodu auto na druhý deň prestalo hádzať do núdzového režimu.
5
PK Avatar autora | 9.7.2020
Po cca 200km bolo cítiť smrad z výfuku po čistení takže ok a lepší ťah motora jednoznačne. Teraz mám prejdenych už 600km a môžem len odporučiť.
5
Avatar autora | 6.4.2020
+ Super

Odskusane..nie len že lepší ťah ma auto..ale ešte aj zvuk motora je tikší..
Nevypĺňajte toto pole:
A Avatar autora a co EGR? 18.8.2023 07:57
Dobry den, posobi cistic podobne aj na sanie a hlavne na EGR ventil?
Odpovedať
TA Avatar autora a co EGR? 11.9.2023 14:20
Aditívum podporuje čisté horenie a spaľovanie, takže výfukový plyn obsahuje minimum sadzí. V kombinácii s vyššou teplotou a tlakom dokáže čistiť aj EGR a sanie, pretože tadiaľ výfukový plyn recirkuluje.
L Avatar autora JLM diesel turbo cleaner 13.5.2021 08:20
Je jasné, že turbo je poháňané výfukovími plynmi. Neznehodnotí sa táto prísada po pridaní do paliva ešte počas spaľovacieho procesu v spaťovacej komore a potom nemá dostatočný účinok na čistenie turba a dokonca môže spôsobovať zanášanie DPF? Aké sú postrehy a názory? Dík.
Odpovedať
T Avatar autora JLM diesel turbo cleaner 17.5.2021 15:06
Dobrý deň, ďakujeme za dotaz. Toto je častá otázka, ktorú si motoristi kladú, ale odpoveď je jednoduchá. Principiálne to funguje tak isto, ako keď sa aditívom do paliva čistí výfukový systém, alebo DPF filter. V tomto prípade výfukové plyny z aditivovanej nafty dokážu vyčistiť - vypálit turbo a odstrániť usadeniny a karbón. Turbo je poháňané výfukovými plynmi, ktoré hlavne pri znečistenej nafte a nízkych otáčkach, tvoria nadmerné množstvo popolčeka, ktorý karbónuje a usádza sa na stenách a lopatkách turba. JLM Turbo Cleaner dokáže tento nános minimalizovať a udržať turbo čisté. Výfukové splodiny, po naliatí aditíva, obsahujú častice, ktoré karbón vypália. Podmienkou je ale dostatočne zaťažiť turbo svižnou jazdou, aby malo vyšší tlak. Reálne výsledky je možné sledovať už po nájazde 100km. Ak sa nejaké nečistoty dostanú do výfuku a do DPF filtra, tak pri prvej regenerácii sa vypália a neupchávajú DPF filter. Takto funguje aj dekarbonizácia motora či už chemická alebo vodíková HHO. Máme veľa spätných recenzií, že po použití aditíva prestala RJ padať do núdzového režimu, alebo že motor začal pekne ťahať. Pozrite napríklad niektoré recenzie "honocení" na českom webe https://www.jlmaditiva.cz/jlm-diesel-turbo-cleaner-500ml/. V ČR sa turbo cleaner predáva ešte viac ako u nás na Slovensku.
Výrobca aditív JLM Lubricants vyvinul unikátny produktový sortiment pre profesionálov a spotrebiteľov v automobilovom priemysle. Každý výrobok bol vyvinutý podľa najvyšších štandardov a využíva najnovšie dostupné technológie aditív.
 
JLM Poskytuje produkty najvyššej kvality profesionálom v automobilovom priemysle. Cieľom produktov JLM  je udržiavať čo najnižšie hodnoty emisií CO2 a zabránniť opravám automobilov v dôsledku opotrebovania a poškodenia citlivých systémov.