Novinka
Kód: J02290 | Značka: JLM

JLM Intake Cleaner 500 ml - čistič sania

€16,80
Skladom (>5 ks)

JLM Intake Cleaner v spreji je základný nástroj pre profesionálnych automechanikov, ktorý ponúka výnimočný čistiaci výkon pre dieselové aj benzínové motory. Produkt je navrhnutý tak, aby rozpúšťal a odstraňoval odolné karbónové usadeniny, zvyšky oleja a zlúčeniny podobné laku zo sacieho systému, čím zabezpečuje optimálny výkon a dlhú životnosť motora. Súčasťou balenia je 60 cm aplikačná hadica, ktorá poskytuje jednoduché použitie a presnosť.

Kategória: Čistenie Turba, EGR ventilu a sania
Hmotnosť: 0.6 kg
JLM Intake Cleaner v spreji je základný nástroj pre profesionálnych automechanikov, ktorý ponúka výnimočný čistiaci výkon pre dieselové aj benzínové motory. Tento produkt je navrhnutý tak, aby rozpúšťal a odstraňoval odolné karbónové usadeniny, zvyšky oleja a zlúčeniny podobné laku zo sacieho systému, čím zabezpečuje optimálny výkon a dlhú životnosť motora. Súčasťou balenia je 60 cm aplikačná hadica, ktorá poskytuje jednoduché použitie a presnosť, vďaka čomu je tento čistič nenahraditeľnou súčasťou profesionálnej výbavy každého automechanika. 
 
Kľúčové výhody 
Zvýšenie výkonu motora: efektívnym odstraňovaním usadenín pomáha čistič sania JLM pomáha obnoviť výkon a reakciu motora. 
Zníženie emisií: čistejší systém sania prispieva k nižším emisiám, čím pomáha vozidlám spĺňať prísne environmentálne normy. 
Lepšia palivová účinnosť: čistejšie komponenty sania vedú k efektívnejšiemu  spaľovaniu paliva, čo vedie k lepšej spotrebe paliva. 
Predĺžená životnosť motora: pravidelné používanie zabraňuje tvorbe usadenín, ktoré môžu spôsobiť opotrebenie a poškodenie motora, čím sa predlžuje jeho životnosť. 
 
Postup aplikácie
Tento produkt je určený len na profesionálne použitie. 
 
1. Príprava: 
- uistite sa, že motor má prevádzkovú teplotu
- pred použitím nádobu dobre pretrepte
- odpojte hadicu nasávania vzduchu na škrtiacej klapke alebo sacom potrubí
- vložte aplikačnú hadicu do sacieho potrubia alebo škrtiacej klapky 
Poznámka 1: neaplikujte pred turbodúchadlom alebo medzichladičom 
Poznámka 2: neaplikujte na vozidlá, v ktorých je medzichladič integrovaný do sacieho potrubia. 
 
2. Nastavte motor na 1500 ot./min. (otáčok za minútu) 
 
3. Aplikujte produkt priamo do sacieho potrubia:
- striekanie v 1-2-sekundových intervaloch
- medzi jednotlivými dávkami nechajte motor stabilizovať
 
4. Po 10-tich dávkach nechajte motor bežať na voľnobeh približne 3 minúty 
 
5. Proces opakujte, kým sa nádobka nevyprázdni 
- Ak počas procesu dôjde k nadmernému klepaniu alebo spätnému zážihu, prerušte aplikáciu a nechajte motor bežať na voľnobeh. 
 
Po dokončení aplikácie znovu pripojte hadicu na prívod vzduchu. 
Nechajte motor bežať niekoľko minút, aby chémia pôsobila a
spálili sa všetky prípadné zvyšky nečistôt. 
Urobte testovaciu jazdu, aby ste overili zlepšenie výkonu. 
 
Bezpečnosť a manipulácia 
Vždy používajte vhodné osobné ochranné prostriedky (OOP), ako sú rukavice a ochranné okuliare. 
Aplikáciu produktu vykonávajte v dobre vetranom priestore, aby ste predišli vdýchnutiu výparov. 
Dodržiavajte všetky bezpečnostné pokyny uvedené na etikete výrobku a v karte bezpečnostných údajov (MSDS). 
 
Informácie o produkte:
Č. produktu: J02290 
Ufi kód: 3MA6-N027-G00A-GHXC
Kód HS: 38249992 
Čiarový kód EAN: 8718274351309 
Veľkosť balenia: 500 ml 
Množstvo v balení: 12
Bod vzplanutia: 97 °C 
Farba: Bezfarebná
Zápach: Podobný amoniaku
Bod varu: 44,5 °C
Hustota pri 20 °C: 0,869 g/cm³

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Výrobca aditív JLM Lubricants vyvinul unikátny produktový sortiment pre profesionálov a spotrebiteľov v automobilovom priemysle. Každý výrobok bol vyvinutý podľa najvyšších štandardov a využíva najnovšie dostupné technológie aditív.
 
JLM Poskytuje produkty najvyššej kvality profesionálom v automobilovom priemysle. Cieľom produktov JLM  je udržiavať čo najnižšie hodnoty emisií CO2 a zabránniť opravám automobilov v dôsledku opotrebovania a poškodenia citlivých systémov.