Chemická dekarbonizácia - účinnejšia ako čistenie vodíkom

Dekarbonizácia chémiou funguje tak, že cez sací trakt je do motora aplikovaná chémia, ktorá postupne rozkladá karbón na jemné čiastočky, ktoré sa výfukom dostanú von z motora. Z tlakovej nádoby je do sania pred škrtiacou klapkou presna dávkovaná dvojzložková chémia. Celý proces čistenia trvá do 2 hodín, bez nutnosti rozoberania motora.
 
dekarbo-jlm-extreme-clean-new 
 

Výhody

- nízke vstupné náklady 
- konkurenčná výhoda pre servisy
- unikátna, dvojzložková, tepelne odolná chémia ideálna pre variabilné turbá
- veľmi efektívne čistí sanie, spaľovacie komory, ventily, vstrekovače a turbo
- doba čistenia do 2h bez nutnosti rozoberania motora
- vhodné pre všetky naftové motory s turbom / bez turba
- výrazne znižuje emisie a dymivosť
- obnovuje výkon motora a optimalizuje spotrebu paliva
 
Test obnovenia výkonu Mitsubishi po chemickej dekarbonizácii
 

Chémia vs. vodík

Princíp aj aplikácia je veľmi podobná známej vodíkovej dekarbonizácii HHO. Veľkou výhodou oproti vodíkovej dekarbonizácii je to, že chémia je odolná vysokým teplotám a preto aj po prejdení spaľovacou komorou efektívne čistí turbo a výfukový systém. Pri vodíkovej dekarbonizácii, sa vodík v spaľovacej komore mení na vodnú paru a preto po spálení v spaľovacej komore už stráca svoju účinnosť.
 
Vodíková dekarbonizácia dokáže čistiť systém sania, ventily, ale už nedokáže čistiť turbo a výfukový systém. Naopak unikátna dvojzložková chémia JLM je odolná extrémnym teplotám, preto veľmi efektívne čistí turbo, spaľovaciu komoru, vstrekovače, sacie a výfukové ventily. Chémia je zvlášť efektívna pre variabilné turbá,  ktoré majú značný problém s karbónovými usadeninami.
 

Postup čistenia

- odpojí sa hadica preplňovania za intercoolerom, alebo pred škrtiacou klapkou
- motor musí bežať na voľnobežných otáčkach
- disk priložíme k otvoru. Disk s difúznym otvorom sám podtlakovo drží pri naštartovanom motore
- tlaková nádoba sa napojí na stlačený vzduch
- ventilom sa nastaví správna rýchlosť dávkovania kvapaliny
- do sania sa aplikuje čistiaca chémia (cca 45 min)
- motor sa vypne na 10 min
- potom aplikujte do sania preplachovú chémiu (cca 45 min)
- doporučujeme výmenu oleja po dekarbonizácii
- výhodou je použiť endoskopickú kameru pred/po čistení, alebo urobiť test emisií. Zákazník hneď uvidí efektivitu čistenia. 
 
 Presný postup dekarbonizácie nájdete na tomto inštruktážnom videu.
 

 

Konkurenčná výhoda pre servis

Odlíš sa od konkurencie a ponúkni zákazníkom efektívny nástroj na čistenie motora. Nemusíš kupovať drahé zariadenie, stačí tlaková nádoba za zvýhodnenú cenu pre servisy. Pri každom čistení použijete jednu dekarbonizačnú chémiu. 

Na našom webe a sociálnych sieťach budeme smerovať zákazníkov do vášho servisu.

JLM-Intake-Diesel-Extreme-Clean-chemická-dekarbonizácia-motora_1
     kupit-dekarbonizaciu

 

Ďalšie informácie o dekarbonizácii ako napríklad: "Kde ide karbón odstránený z motora? Ako často robiť dekarbonizáciu?" nájdete na tejto stránke.

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie